DJ Khaled - Jealous ft. Chris Brown, Lil Wayne, Big Sean

DJKhaledVEVO

DJKhaledVEVO

34сая үзсэн тоо21 693

    "Father Of Asahd" available at smarturl.it/FatherOfAsahd
    Director: DJ Khaled & Eif Rivera
    Producer: Bruno Breil and Alexandra Sdoucos
    Production Company: ERG Designs
    DJ Khaled online:
    djkhaled
    djkhaled
    officialdjkhaled/
    (C) 2019 We The Best / Epic Records, a division of Sony Music Entertainment
    vevo.ly/CfCxE3

    нийтэлсэн 9 сарын өмнө

    Сэтгэгдлүүд

    1. Al Luk

      jlo's booty...OMG

    2. Iga Mawarni

      Honestly, Chris is the star on this song

    3. Takol Tyga

      Nice

    4. huma iqbal

      Sheek snapped on this for real Well guys now haters are using Authentic views c o m

    5. chovy An

      2:21

    6. Stuart Herring

      ❤❤❤

    7. Mohamed Alhady

      He is mi voparat musc

    8. Legend Ary

      🔥

    9. Nadifa Mohamed

      Good vibes

    10. mike camron

      If you don't fuck with this album, you a hypeman for Lil Yachty. Well guys now haters are using Authentic views c o m

    11. Rheyz

      DJ KHALID JUST CHEERING UP THERE. HAHAHA.

    12. Murillo farias

      Cadê os brasileiros aqui??🇧🇷🇧🇷

    13. Michael Chif

      Khalid always say we are the best music...l think those are the only words he know

    14. Michael Chif

      CB is a gifted artist he is amazing l love his music...CB is killing it nobody can top this king

    15. Craven Magaling

      Khaled is an annoying cunt. Ruined the song by shouting nonsense.

    16. YouTube news

      Dj Khaled and Chris brown stole the music

    17. Stephenie Carey

      Delusional

    18. Thoi singh

      I hate u cris just bcs u hit my riri

    19. Sainf

      2:21

    20. Shrinkabull Anarchy

      Oooops it seems Doug Fryer & Ice T snitched on you all... Why would ANYONE be jealous of ISIS fronting the ICC for #WarCrimes and #CrimesAgainstHumanity 😂

    21. Franco Riquelme

      6:05

    22. Franco Riquelme

      5:52

    23. Christophe Bouchet

      2.30 before the music...😤😤😤😤.

    24. Musad Az

      W👻

    25. zaki mohamed

      Fuck u dj khalid why all white u are securty?????

    26. HUMBLE

      Saturday 9:00 am. Round trip Mon. 6:00 am

    27. yesimi Clarke

      LIL WAYNE'S VERSE!!

    28. Davina Chike-Okoro

      chris brown makes everything a banger. period.

    29. Ramona Duran

      Hey Alexa's my name

    30. Ben Chico

      Dj khaled live upon you

    31. maria sam

      21 savage is the type of nigga to rob himself Well guys now haters are using Authentic views c o m

    32. Domonic Hernandez

      Breezy makes songs better

    33. jamjam pasaje

      Khaled makes his guards jog. Cause he cant make it that far.

    34. dom davito

      What a fckn nice song!

    35. UptownzF1nest Jr.

      ®️®️

    36. tyrone deleon

      Wer my money....

    37. Jasmine Cuevas

      The most pretty girl around

    38. Sammy Hamawi

      Make a song with timbaktu anf el alfa

    39. ヤニスゥポテト君

      2:21

    40. Ande Joy

      I love this

    41. Jay Kowsh

      Chris Brown with the Nelly homage.

    42. Katherine Lu

      i came here for chris brown

    43. Samuel Ali

      I love her she looks like a traveler she’s beautiful and I want her all to myself she’s the most beautiful woman ever I need her on me I love you forevermore life

    44. Anthony Mosley

      Big Sean Part I Felt the Most 👍✍👇

    45. Anthony Mosley

      Jilo Young Fine Ass

    46. Twis Px

      We the best music Dj khaled Let's go 2000000$$$

    47. Anonymous Anonymous

      Chris Brown is the god of vocal.

    48. Grace Nkechi

      Yeah, I love this music especially chris❤️🎵🎶

    49. Ross

      DJ Khaled works out everyday and hasn't lost an ounce.

    50. Mr. Real Real

      I like lil Wayne part

    51. Mary Jane

      disliking any vid with that fat fuck. useless piece of shit. Ruining songs on the reggie. Another one.

    52. sir yep uh huh

      the beginning is exactly like how Khaled treats Tyler, with jealousy lmfao

    53. gimme that

      If I see you with R. It’s over!

      1. BotsonFN

        Stfu

    54. gimme that

      If you keep doing what your doing you are going to lose. There are other people who want to be with me.

    55. gimme that

      You guys get enough pussy?

    56. Brianda Hirales

      yup they just jealous!jealousy is a disease you can die MAD! 100%

    57. osman T kamara

      BEST DJ IN USA I LOVE YOU KHALED

    58. Funniest Videos

      Real Rich

    59. Fredy Madrigal

      0:58 what is the Song?

    60. Buony Zol

      Much respect to Gil Green Music